21:30

tjänna !
var ett tag sen, men har ju sommarlov nu och sitter knappt framför datan. allt har vart supernajs hittils. imorrn drar jag till malmö, är inte säker på när jag kommer hem. innan onsdag iaf för vet ni vad som händer då ? jag ska sova hos min pojke för att dagen efter åka till arlanda, och därifrån till underbara thailand. jag har inte fattat det än, måste smälta det helt. lär väll inse att det är sant när vi landar... eller nått. men fyfan, får lyckorus i kroppen när jag tänker på det. mitt enda problem är POP, POP = pengar och packning. även om jag har pengar, känns det som det inte kommer räcka, och hur fan ska jag få plats med kläder för nästan en månad, + att jag måste köpa grejer där. tror jag ska lägga upp en packlista, så kan ni kommentera om jag glömt något. om en vecka är jag där. herregyyyyyd !
men imorrn kommer pojken och säger hejdå till mig, så snäll så snäll. kommer sakna honom rejält. det värsta är att vakna, ensam, kall och känna sig ful.. inte de där varma starka armarna runt sig eller några mysiga pussar eller söta kommentarer. uschabuscha vill inte tänka på det.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0