20:46

Vad tycker du om kärlek? just nu, perfekt.
När kramade du någon sist? kramades nyss.
Saknar du någon speciell person? sådär /:
Har du svårt för att bli kär? naaee.
Är du singel? neheru.
När fick du senast en komplimang? kanske nån halvtimme sen :)

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: ja ah.
Hånglat med nån riktigt ful: ja men det tyckte jag väll inte då.
Hånglat med fler än 50 pers: nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja :$
Gjort något riktigt dumt? OM jag har.
Gjort något du verkligen ångrar? ja.
Åkt ambulans? ja.
Gjort nåt olagligt? ja ah.
Fått din mamma att gråta? mh.
Slagit ner någon? hehe..
Skämts över dina föräldrar? ohja.
Sagt jag älskar dig och menat det? ja, annars säger jag det inte.
Tar du droger? nepp.
Vilka kläder sover du i? oftast ingenting
Vad hatar du verkligen? jobbiga människor, falska fittor.
Är du ensam nu? ne !
Vill du gifta dig? ja, och jag vet vem.
Vill du ha barn? ah ah.

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag och tim.
Såg dig gråta? tim.
Fick dig att gråta? jag var hungrig.
Du delade en dricka med? vet inte. 
Du gick på bio med? massa brudar och tim.
Skällde på dig? tim.
Sa någonting till dig och vad var det? tim pratar med mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0