11:10

japp, har tagit bort nästan alla inlägg. orkar inte göra en helt ny blogg och gllar min design även om jag tröttnar på den mer och mer varje dag. jag tog bort dem för de var så jävla mycket onödigt skit som stod, saker har förändrats nu. nästan allt actually. mest jag antagligen.
jag kommer skriva samma saker som förut, men nu är det snart sommarlov... och då brukar det inte bli så mycket blogg. fifan vad jag måste fixa en klänning ! klockan ett idag ska jag väcka mami. ett tag kvar asså, hatar att vänta. och mattias har vaknat på fel sida så det blir nog inget med det. jag måste äta någonting snart för det har jag lovat timbim. men yehyeh, nu ska jag lyssna på en fin låt och se hur mitt hår vill samarbeta idag, vi hörs senare ! (:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0