09:55

hallo !
ligger i sängen och har helt sjukt ont i magen, fick inte följa med på klassens dag idag för min lärare (?) hoppas de ska göra någonting skittråkigt. idag ska jag till tandläkaren, ska väcka mamma vid ett för hon har jobbat. just nu väntar jag på att mattias ska vakna (y)
när vi ändå är i stan ska vi byta tildas skor, och jag hoppas jag får den där bikinin då !!!!!! fan vad jag vill ha den asså.
helgen har vart jättemysig. jag har sovit hos tim både fredag och lördag, han var jättesnäll och tog hand om mig efter den hemska jävla vandringen på adelsö i fredags. sen i lördags hade han lovat mig en data/tv/mobil fri dag :) så det var helt sjukt najs !

just nu har jag panik över onsdag. kanske tillochmed får en ny klänning av mami idag, jag har en jättefin sen förra året, men alla kommer typ tycka ; hey miss fatti fatti ! alla köper ju nya klänningar oså. jag har iofs typ tre andra som funkar men dem är så boooooring. igår skulle jag sytt upp en jättefin klänning, men jag var ute då... -.- men jag vet !

ni får hjälpa mig helt enkelt ! jag ska ta kort på alla klänningar när jag har dem på mig idag, så får ni snälla hjälpa mig, bara kommentera ett nummer liksom ! sniiiiilla ? (a)

jomen nu har jag ju något att göra medans jag väntar på mattias ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0